Skip to Content Contact Us
Img28

חנות צעצועים בפתח תקווה

חנות צעצועים בפתח תקווה !!

חנות צעצועים בפתח תקוה היא חוויית הקניות של צעצועים החד-פעמית של פתח תקווה ישראל!!
אנחנו חנות צעצועים ומשחקים בבעלות עצמאית שנפתחה בשביל לעשות פאן לאנשים!!!

 

רגעעעעע בשביל מה אתם צריכים לקרוא את זה בכלל?????
כנסו ישר לאתר ותתחילו לאסוף צעצועים במחירים מצחיקים באמת!!!

 

     חנות הצעצועים הגדולה ביותר בפתח תקווה קליק טוי פתח תקווה!!   

 

 

פתח תקווה עיר ואם בישראל!!!

 

 

המכירות בחנויות הצעצועים והמשחקים ירדו ב -26% בין אמצע חודש מרץ 2020, אז יושמו לראשונה מגבלות הקשורות לווירוס, ובסוף אוקטובר, לעומת השנה הקודמת, מדווחת Womply, פלטפורמת תוכנה לעסקים קטנים.

זה למרות שמאות מיליוני אנשים בעולם בבית במשך השנה הטובה יותר. שהיינו מצפים שאנשים יצרכו יותר צעצועים ומשחקים.. ובעוד שהחיסונים יכולים בסופו של דבר לאפשר לחנויות לפעול כרגיל, השאלה הגדולה תהיה האם חנויות צעצועים עצמאיות יכולות להישאר עד אז…

חנויות צעצועים ומשחקים זן גוסס?

לא רק המגפה גורמת לחנויות צעצועים עצמאיות להיאבק. הפעלת חנויות עולה כסף – הרבה יותר כסף מאשר מילוי הזמנות מקוונות דרך מחסנים ומרכזי הפצה. זה מסביר מדוע אפילו מותגים ידועים כמו טויס אר אס.. לא יכלו לשרוד בעקבות ענקיות אינטרנט כמו טארגט (סימול: TGT) ואמזון.

אבל אם יש יתרון אחד שיש לחנויות צעצועים עצמאיות על פני חנויות קופסאות גדולות ומקמעונאות מקוונות מקוונות, זה שירות לקוחות. הורים יכולים להיכנס לחנות צעצועים קטנה ולקבל ייעוץ בנוגע למשחקים נהדרים לילדיהם בהתאם לגיל. במקרים מסוימים, עובדים עשויים להיות מסוגלים להדגים מוצרים מסוימים כדי שהלקוחות יוכלו לראות כיצד הם עובדים לפני שהם מתחייבים.

קניות בחנויות צעצועים ומשחקים הן חוויה מהנה לילדים. טיול בחנות צעצועים יכול להיות אירוע למשפחה שבא לה זמן איכות משותף..  ואילו ישיבה על הספה תוך כדי גלישה באמזון אינה נותנת תמיד את אותה חויית קניה..

אך המגיפה הרסה במידה רבה את החוויה בחנויות הצעצועים בחנות. לרבים מחנויות הצעצועים והמשחקים הללו אין את השטח המרובע כדי לאפשר קיבולת של לקוחות רגילה, ולכן נאלצו להגביל את הלקוחות.
ובהתחשב במצב המגיפה, הבאת ילד להסתובב בחנות צעצועים פתח תקווה היא סיכון שלא כדאי לקחת עבור הורים רבים.

פלוס העובדה שמיליוני ישראלים ראו ירידה בהכנסותיהם מאז שהמגפה תפסה את עצמה לראשונה, ורבים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם לשלם יותר עבור צעצועים ומשחקים שניתן לרכוש במחיר זול יותר באינטרנט..

ככזה, הוגן לומר שמספר מפחיד של חנויות צעצועים עצמאיות לא ישרדו את המגיפה – במיוחד אלה שהתקשו למשוך לקוחות לפני תחילת ההתפרצות.
אלו חדשות רעות עבור בעלי בתים פשוטים.. , מכיוון שאמנם חנויות קטנות יותר תמיד יציעו את המוצרים האיכותיים יותר יחד עם שירות הרבה יותר אהוב… אך הן עדיין לא יכולות להתחרות עם ענקיות ורשתות בינלאומיות..

כמובן, חנויות צעצועים עצמאיות אינן היחידות שנמצאות בסיכון..  חנויות בגדים סלונים ועסקים אחרים בבעלות עצמאית יכולים גם כן להסגר בעקבות המגפה..

תבינו..  לאבד חנויות צעצועים קטנות לא רק כואב מנקודת מבט של איש נדל”ן – זה מכה לנוסטלגיה. אז גם אם לא דרכתם בחנות צעצועים בפתח תקווה זה שנים. תסכימו שאובדן חנויות צעצועים עצמאיות אהובות יכול להיות מכה רגשית גדולה עוד יותר.

חנות צעצועים בפתח תקווה בעצם מציעה חווית קניות של צעצועים ומשחקים שנותנת אווירה של חנות צעצועים שכונתית.. ממש כמו בעיר בפתח תקווה.. אבל יחד עם זאת אנחנו מבינים שאין מחיר למחיר זול…  הרשת המקוונת מורידה לנו הרבה עלויות של כח אדם וזה מה שמסביר את המחירי רצפה שתראו פה..

בקיצור מה שאנחנו מציעים זה זה.. חנות צעצועים ומשחקים בפתח תקווה !! —   אבל.. — כאן 

בואו אלינו לסיור מקוון!!!
הביאו את המשפחה איתכם!!!
מהיום חווית קניה בחנות צעצועים ומשחקים יכולה להתבצע מהבית !!!!

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן