Skip to Content Contact Us
Img28

בריכות מים לחצר – לקראת הקיץ

אחד הבילויים האידיאליים ביותר במהלך ימי הקיץ החמים, הוא השהות בבריכה. בעוד שיש משפחות שבוחרות לנסוע לבריכות עירוניות ועמוסות במבקרים, יש משפחות שמעדיפות לרכוש בריכות מים לחצר, וליהנות מבילוי משפחתי מהנה במיוחד. אילו בריכות ביתיות קיימות ומהם הדגמים המומלצים ביותר? אספנו בעבורכם את כל המידע החיוני.

בריכת שחייה בחצר הביתית

זה נכון, בריכת שחייה בחצר הביתית היא האפשרות האידיאלית ביותר בעבור לא מעט משפחות, ולו בשל העובדה שבני המשפחה יכולים להיכנס למים מתי שרק מתחשק, להתרענן וליהנות מבילוי קייצי מבלי לצאת מהבית. למעשה, יש מגוון רחב של בריכות שחייה ביתיות, לכן חשוב לבצע רכישה מושכלת ולבחור את הבריכה המתאימה ביותר לחצר שלכם. פה נעצור לציין שאין צורך לבצע שיפוץ, לחפור בגינה או להמתין לבניית הבריכה, משום שכיום ניתן לרכוש בריכות הממוקמות מעל הקרקע, כשמדובר בבריכות קלות ופשוטות להרכבה עצמית ויותר מזה – התחזוקה אינה מורכבת כלל.

בין שלל יצרניות הבריכות שקיימות, טוב לדעת כי החברה המומלצת ביותר היא חברת INTEX, המייצרת סוגי בריכות שונים ובגדלים ייחודים, החל מבריכות קטנות לפעוטות ועד לבריכות ענקיות שמתאימות לכל המשפחה.

סוגי בריכות

כאמור, יש כמה וכמה סוגי בריכות שונים שניתן לרכוש, כשיש להתחשב במאפייני הבריכה על מנת לוודא שהיא מתאימה לצרכיכם ולתנאי השטח.

בריכת עמודים

מדובר בבריכה שנתמכת על ידי מוטות ששומרים על יציבותה ועמידים בפני חלודה, כך שבריכה עשויה להישמר לאורך זמן. יש כמה וכמה גדלים ודגמים לבריכה המלבנית, כך שתוכלו לרכוש את הגודל האידיאלי ביותר בעבורכם. סוג זה מתאים במיוחד בעבור מבוגרים, והוא שכיח בקרב משפחות רבות.

בריכה מתנפחת 

סוג נוסף של בריכות הוא הבריכות המתנפחות, כשניתן למצוא בריכות שמתאימות לפעוטות (כולל גגונים), כמו גם בריכות שמתאימות לילדים ומבוגרים. אחד היתרונות הבולטים של הבריכות המתנפחות, הוא שניתן לאחסן אותן בכל מקום בקלות וביעילות. כדאי לדעת שניתן לרכוש בריכה משפחתית מפנקת הכוללת 4 מושבים ומשענות הממוקמים בתוך הבריכה עצמה. כמו כן, ניתן אף לרכוש ג’קוזי מתנפח לבריכה, מה שיעניק לכם בילוי משפחתי קייצי ומהנה.

בריכת דופן קשיח 

בריכות עשויות דופן קשיח הן סוג שכיח של בריכות לילדים, ולרוב מדובר בבריכות עגולות.

בריכת משחקים 

בריכת משחקים היא בריכה שמאפשרת לילדים ליהנות מאטרקציה או פעילות במהלך הבילוי במים, ובדרך כלל מדובר בבריכות מתנפחות. למשל בריכת הדינוזאור הענקית, שכדי להיכנס אליה ניתן להתגלש דרך הר הגעש. כמו כן, היא כוללת אטרקציית משחק בכדורים. יש לא מעט דגמים ייחודיים של בריכות הכוללות משחקים ופעילויות, ואף חשוב לציין שניתן לחבר את הבריכה לצינור הגינה ולהתיז מים על הילדים במהלך הבילוי.

אילו תוספות יש לרכוש עבור הבריכה?

יש לא מעט דברים שתוכלו לרכוש על מנת לשדרג את הבילוי בבריכה, אז שימו לב שבין התוספות החיוניות ביותר ראוי לציין את המשאבה והפילטר. המשאבה מסייעת לשמור על ניקיון המים בבריכה, וכך גם הפילטר, ועל כן הם מהווים מוצרי חובה לטובת תחזוקת הבריכה ושמירה על צלילות המים. נוסף לכך, אם רכשתם בריכה גבוהה, מוטב להצטייד גם בסולם לבריכה על מנת שתוכלו להיכנס למים באופן בטיחותי ויעיל, מבלי להיפצע ומבלי לפגוע בדפנות הבריכה. שימו לב שישנן בריכות שמגיעות עם סולם, לכן יש לבדוק זאת מראש ולרכוש רק במידת הצורך. מוצר נוסף שחשוב ומומלץ לקנות הוא ערכת ניקוי ייעודית, שתסייע לכם לנקות את הבריכה ביעילות, לרבות ניקוי הקרקעית ואיסוף העלים. יתרה מזאת, כדאי להצטייד גם בערכת תיקון לבריכה, הכוללת מדבקות ייחודיות ועמידות בעבור תיקונים קלים.

לא לשכוח לשמור על הבטיחות!

חשוב לציין את עניין הבטיחות, ולהדגיש שגם אם מדובר בבריכת פעוטות, יש להשגיח על הילדים במהלך הבילוי. כמו כן, מוטב למקם את הבריכה על מדשאה, אך אם הבריכה ממוקמת באזור עם מרצפות, כדאי להניח משטח נגד החלקה, ולו כדי לשמור על בטיחות הילדים שנוטים לרוץ באזור הבריכה ברגליים רטובות.

כדאי לנקוט במלוא אמצעי הבטיחות האפשריים, לרבות כיסוי הבריכה כשאינה בשימוש או שימוש בגידור כדי למנוע מהילדים להיכנס למים ללא השגחה.

שנסכם?

יש לא מעט דגמים וסוגים של בריכות שחייה ביתיות, מה שמהווה בילוי נהדר ואידיאלי לימי הקיץ החמים – מבלי לצאת מהבית. רכשו את סוג הבריכה האידיאלי ביותר בעבורכם ואת התוספות החיוניות, וכך תוכלו ליהנות מקיץ מרענן ועשיר בחוויות!

 

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן