Skip to Content Contact Us
Img28

איך לבחור טרמפולינה לרכישה?

איך לבחור טרמפולינה לרכישה?

החלטתם לקנות טרמפולינה לחצר הבית? הגיע הזמן להכיר את סוגי הטרמפולינות השונות, כדי לדעת איזה תהיה המתאימה ביותר. ניתן כאן גם מספר טעויות שחשוב להימנע מהן בעת קניית טרמפולינה.

סוגי טרמפולינות

  1. טרמפולינה לחצר

טרמפולינה לגינה יכולה להגיע בגדלים שונים ובצורות שונות.

כיוון שאין מגבלה קריטית על המקום, ניתן להתפרע בגודל של המתקן וגם לבחור צורה שנראית לכם מתאימה במיוחד.

  1. טרמפולינה לבית

בתים שונים מגיעים בגדלים שונים, כך שאתם יודעים טוב ביותר איזה גודל של טרמפולינה יכול להיכנס בבית שלכם. יש לוודא כי החדר בו אתם מתכננים להציב את הטרמפולינה הוא גבוה מספיק כדי למנוע פגיעות בראש. לדוגמה, מרתף יכול להוות מקום מתאים לכך. בנוסף ישנן טרמפולינות קטנות יותר שיכולות להשתלב בצורה טובה יותר בתוך הבית.

  1. טרמפולינה לילדים

טרמפולינה לילדים צריכה להיות בטיחותית במיוחד, כך שתוכלו לסמוך עליה שתחזיק את ילדיכם בזמן שהם מבצעים פעלולים. כמובן שיש סוגים קטנים יותר של טרמפולינות, שאינם סגורים בצדדים, שניתן להציב גם בתוך הבית.

טעויות נפוצות ברכישת טרמפולינה

ישנן מספר טעויות שאנשים עושים כאשר הם קונים את הטרמפולינה הראשונה שלהם, אשר שלעתים קרובות גורמים להם להוציא יותר כסף כדי לפתור את הבעיה!

אם תעשו מחקר קטן לפני כן, תוכלו להימנע מטעויות אלה שיגרמו לכם להוציא יותר כסף, וכך תבטיחו כי המשתמשים בטרמפולינה יהיו בטוחים וכולם ייהנו!

טעות מס’ 1: לא להעריך נכון את שטח החצר האחורית

כאשר אתם מתכננים להוסיף טרמפולינה לחצר האחורית שלכם, גדול יותר זה לא תמיד טוב יותר. אם יש ברשותכם שטח מוגבל, טרמפולינה גדולה מדי תפגע בעצים, בדק או בגינה שלכם. זה יכול לגרום לפגיעה במבנה הטרמפולינה או ליצור סכנות סביבה עבור הילדים שלכם.

טעות מס’ 2: לא לחקור אם אתם רוצים טרמפולינה סגורה או לא

טרמפולינות סגורות מומלצות על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות ויצרני הטרמפולינה. הם יחסלו כמעט לחלוטין את הסיכוי לפציעות נפילה בקרב ילדים שנפלו מהטרמפולינה. טרמפולינה סגורה גם מבטיחה כי הילדים לא יתפסו בקפיצים שלה, דבר מסוכן גם הוא.

כאשר אתם בוחנים את הטרמפולינה הטובה ביותר עבור משפחתכם, שקלו כיצד הסגירה מחוברת לטרמפולינה והאם היא מחוברת למזרן או כלפי חוץ.

איך לבחור טרמפולינה לרכישה?

טעות מס’ 3: לא לבדוק מגבלות משקל בקניית הטרמפולינה

אמנם טרמפולינות מומלצות לקופץ אחד בכל פעם כדי למנוע פציעות, אבל המציאות היא שילדים אוהבים לקפוץ יחד. אם אתה מוסיף כמה בני נוער, המשקל יכול לקפוץ במהירות.

לטרמפולינה שלא מיועדת למגבלות משקל גבוהות, זה יכול להוביל למזרן נפול ולקפיצים מתוחים יתר על המידה. כשאתה משקיע בטרמפולינה איכותית, זכור זאת.

ובכן, אנו מקווים שהטיפים הבאים יוכלו לעזור לכם בבחירה שתבצעו עבור טרמפולינה לחצר, טרמפולינה לילדים או טרמפולינה לבית.

רגע לפני שאנחנו ממשיכים...

יש לנו מבצעים סודיים שאסור לך לפספס!

הקופונים הכי שווים

פליימוביל

אוצר הטבעות

₪89.9 ₪49.90
44 % הנחה

מבצעי הרגע האחרון

בקנייה זאת חסכת: 0 ש׳׳ח
0.00 סה׳׳כ לתשלום:
מעבר לקופה
Back top top
דילוג לתוכן